Its me ZovkT

[CLOSED] Advanced Banking System Problem

3 posts in this topic

Servus Leute könnt ihr mir hier weiter helfen ich habe 1 code der zweimal da ist  einmal der XM8 script und der von AdvBanking aber ich brauche beide kann ich das irgend wie zum laufen bringen das beide gehen ?

ExileClient_gui_xm8_slide_apps_onOpen = "xm8Apps\ExileClient_gui_xm8_slide_apps_onOpen.sqf"; //Tablet APPS <<<    <<<<<<<<<<<< THIS CODE THIS CODE Make Problem
  ExileClient_object_player_death_startBleedingOut = "custom\EnigmaRevive\ExileClient_object_player_death_startBleedingOut.sqf"; //Happys Revive
  ExileClient_object_player_event_onInventoryOpened = "custom\EnigmaRevive\ExileClient_object_player_event_onInventoryOpened.sqf"; //Happys Revive
  ExileClient_object_player_event_onPlayerKilled = "ClientOverrides\ExileClient_object_player_event_onPlayerKilled.sqf";  //AdvBanking
  ExileClinet_gui_xm8_slide_players_onOpen = "ClientOverrides\ExileClient_gui_xm8_slide_players_onOpen.sqf"; //AdvBanking
  ExileClient_gui_xm8_slide_apps_onOpen = "ClientOverrides\ExileClient_gui_xm8_slide_apps_onOpen.sqf"; <<<<<<<<<<<<<<<<<<<  THIS CODE Make Problem

Thanks guys for  helping

mfg sven

Wrong place, Use the original thread for Advanced banking please...

Advertisement
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.